زمستانه ها

روزهای یک خزر طوفانی

زمستانه ها

روزهای یک خزر طوفانی

و تعطیلات

My Summer of Love از Pawel Pawlikowski خیلی دلم می خواد از این کارگردان کارهای دیگه ای ببینم چون واقعاً دیدگاهش نسبت به دنیا رو خیلی پسندیدم.

تحقیر Contempt از گدار این هم گدار بود دیگه تازه اون هم بر اساس یه داستان از آلبرتو موراویا به نامه Il Disperro امیلی و پنه لوپه

فریدا بر اساس زندگی نقاش سرشناس مکزیکی

خاطره دلبرکان غمگین من مارکز رو خوندم.

my first cooking experience at 2 in the morning

راست می گه، توی این مدت به اندازه ی تمام عمرم سئوال و بحث شنیدم!

تگرگ: به نظر من آپارتاید هم لازمه!!!! من:  

پرسیدم راجع به مسافرت، به نظر که عملی میاد.

 

کمک !

به دلیل بیماری واقعی در روز دوشنبه گذشته به یک عدد گواهی پزشکی فوری جهت این روز برای دانشگاه نیازمندیم.

دانشجوی بیمار!

وفادارانه ها!

وفاداری به خودم، به وبلاگم و به تو، رفیق!

اینا رو هم ببینین باحالن